Často kladené otázky

Za ako dlho od objednania mi tovar príde a koľko bude stáť doprava?
 

V Trenčíne a okolí si sami robíme rozvoz tovaru- každý deň úplne zdarma !!
K doprave tovaru mimo Trenčín využívame služby prepravnej spoločnosti DPD alebo Slovenskú poštu.
Za tovar môžte zaplatiť :
- platba cash, pri prevzatí tovaru (na dobierku)
- platba vopred, predfaktúrou (bankovým prevodom) 

  Pri doprave kurierskou spoločnosťou DPD vám kurier tovar doručí na Vami zadanú adresu. Pri doprave Slovenskou poštou si tovar vyzdvihnete na najbližšej pobočke Slov. pošty. Väčšinu tovaru sme schopní doručiť do 24 hod. 
  Ak nebudete kuriérom zastihnutí na udanej adrese, bude Vám zanechaná správa o nezastihnutí s telefónnym číslom, na ktorom sa môžete priamo dohodnúť s kuriérom na čase a mieste doručenia.
  Všetky zásielky sú poistené a dopravca za tovar ručí. Odporúčame si vždy zásielku prezrieť pred dopravcom a v prípade poškodenia  zásielky ihneď s dopravcom spíšte protokol o poškodení.
 
Cenník dopravného:
-DPD kuriér do 24 hod. (platba vopred - bankovým prevodom) ... 5,-€ s DPH
-DPD kurier do 24 hod. (platba na dobierku) ... 6.5,-€ s DPH
-Slov. pošta (platba vopred - bankovým prevodom) do hmot. balíka 1 kg ... 2.5,-€ s DPH
-Slov. pošta (platba na dobierku) do hmot. balíka 1 kg ... 3,-€ s DPH 
-osobný odber Trenčín - predajňa TonerySK (Bratislavská 27, Trenčín 91105) ... zdarma
-osobný odber Dubnica nad Váhom - predajňa Nitnel (HM Tesco) ............. zdarma -rozvoz Trenčín a blízke okolie ... zdarma
-tovar  v hodnote 150,- € bez DPH a viac(len pre registr. zákazníkov) ...doprava zdarma

Platba na dobierku je možná iba pri objednávke v celkovej cene do 100,-€ s DPH.

 

Prihlásenie, čo je ID?

ID je vaše užívateľské meno, ktoré ste si zvolili pri registrácii. (Váš email).

Ste platci DPH?

Áno, naša firma je platcom DPH. Všetky ceny v našom eshope sú uvedené  s DPH i bez DPH.

Je možné tovar objednať cez internet a potom si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno je to možné. Adresa a otváracie hodiny sú uvedené v časti „Kontakt“.

Ako riešit reklamáciu renovovaného toneru?

Po zistení, že klient má oprávnenú reklamáciu, meníme okamžite reklamovaný repasovaný alebo kompatibilný toner za nový repasovaný alebo kompatibilný toner. Reklamáciu sa snažíme riešiť pružne.
Ak sa Vám z akéhokoľvek dôvodu nepodarí objednať tovar prostredníctvom nášho objednávkového formulára alebo e-shopu tak nám  svoju objednávku  prosím zašlite na náš e-mail: tonery@tonerysk.sk alebo nám zavolajte na tel.: +421 32 6583163 kde nám prosím povedzte svoje celé meno, adresu, telefón, ak ste firma tak IČ, IČ DPH , adresu pre doručenie ak sa odlišuje od fakturačnej adresy. Ďalej uveďte kód tovaru, o ktorý máte záujem, požadované množstvo, variant a pod. Vyberte spôsob doručenia (platba vopred, dobierka ).

Čo znamena "štartovacia kazeta" ?

Je to originálna tonerová kazeta, ktorú dáva výrobca pri kúpe novej tlačiarne. V kazete je cca 50% toneru od nového toneru.

Aké budem mať výhody, keď sa u Vás zaregistrujem ?

  Vaše výhody po registrácií :

-ak chce zákazník nakupovať s VIP zľavou musí sa u nás zaregistrovať ako VIP zákazník. Zľava začína pri 5% a je možné dostať až 10 % zľavu z ceny tovaru. Všetko závisí len od množstva a pravidelnosti odberu. Ihned po zaregistrovaní budete nakupovať s min. 5% zľavou (VIP zľava sa vzťahuje len na spotrebný materiál -renovované alebo kompatibilné tonery, inkjety, pásky, plniace sady) a nami ponúkané služby ako sú napr.: renovácia inkjetov, servis zariadení...

-pri objednávke nad 300 EUR dodanie tovaru zdarma.



  Tonerysk

 

  Tonerysk

  tonery@tonerysk.sk

T.č.:032 658 3163
 

 

Kde nás nájdete




mapa