Reklamačné podmienky

  1. Ku každému tovaru zakúpeného u predávajúceho je prikladaná faktúra a
    dodací list, ktorý zároveň slúži aj ako záručný list. Osobným prevzatím
    tovaru v prevádzke predávajúceho, prípadne prevzatím tovaru od
    prepravcu, kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami a tiež s
    reklamačným poriadkom predávajúceho a potvrdzuje tým, že bol s nimi
    oboznámený.

  2. V prípade zasielania tovaru prepravnou spoločnosťou je kupujúci
    povinný spolu s prepravcom prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov,
    neporušenosť lepiacej pásky, poškodenie krabíc...) a v prípade jej
    poškodenia alebo neúplnosti odmietnúť tovar prevziať. V takomto prípade
    je nutné s prepravcom spísať protokol o škode. Zodpovednosť za
    poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravná spoločnosť. V prípade
    škodovej udalosti sa predávajúci bude snažiť kupujúcemu v čo najkratšom
    možnom čase dodať nový tovar. Kupujúci svojim podpisom na preberacom
    protokole prepravnej spoločnosti potvrdzuje, že zásielku prebral v
    poriadku. Mechanické poškodenie tovaru po vybalení z neporušenej krabice
    je nutné okamžite nahlásiť predávajúcemu bezodkladne po zistení tejto
    skutočnosti. Neskoršie reklamácie tohto typu nebude možné uznať,
    vzhľadom na reklamačné podmienky prepravnej spoločnosti.

  3. Pred prvým použítím je kupujúci povinný si dôkladne preštudovať návod
    na obsluhu zariadenia a týmito pokynmi sa riadiť. Tiež je povinný
    oboznámiť sa so záručnými podmienkami predávajúceho.

  4. Záručná doba pre fyzické osoby, ktoré tovar nebudú využívať pre účely
    podnikania je daná zákonom. Minimálna záručná doba je 2 roky.

  5. Záručná doba pre osoby, ktoré tovar budú využívať pre účely
    podnikania, je daná obchodným zákonníkom. Väčšinou je to 6 mesiacov.

  6. Predávajúci má právo na vybavenie reklamácie 30 dní odo dňa prijatia
    reklamovaného tovaru.

  7. V prípade, že je v mieste kupujúceho autorizované stredisko, ktoré je
    určené k oprave reklamovaného zariadenia, uplatní danú reklamáciu
    kupujúci v tomto autorizovanom stredisku. Odporúčame využívať tento
    spôsob opráv, čím kupujúci sám výrazne prispeje ku skorému vybaveniu
    jeho reklamácie. Ušetrí sa tým čas, ktorý je potrebný na prepravu
    zariadenia od kupujúceho k predávajúcemu a od predávajúceho do tohto
    autorizovaného strediska. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu
    takýmto spôsobom, zaistí jeho opravu predávajúci. Túto možnosť, využívať
    služby autorizovaných stredísk, práve zabezpečujeme.

  8. Pri uplatňovaní reklamácie musí byť na výrobku čitateľné sériové
    (výrobné) číslo, inak reklamácia nebude uznaná.

  9. Všetky právom uplatnené záručné opravy sú zdarma.

  10. V prípade, že nie je možné vyriešiť reklamáciu opravou alebo výmenou
    za rovnaký typ tovaru z dôvodu, že daný tovar už nie je dostupný od
    dodávateľa, bude predávajúci riešiť reklamáciu výmenou za iný výrobok s
    rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.

  11. Na spotrebný tovar (cartridge, náplne do tlačiarní, pásky…) je
    poskytovaná záruka 2 roky. Z cartridge nesmie chýbať viac ako 1/10
    náplne. Je potrebné doložiť skušobný výtlačok. Záruka sa nevzťahuje na
    zaschnuté trysky z dôvodu nepoužívania zariadenia. Na renovované náplne
    nie je záruka časovo obmedzena platí stále.

  12. V prípade zistenia, že príčinou problému nie je reklamovaný tovar,
    ale nekorektná inštalácia operačného systému bude to klasifikované ako
    neoprávnená reklamácia. Kupujúci bude na túto skutočnosť upovedomený a
    tovar mu bude vrátený v pôvodnom stave. Predtým však bude zákazníkovi
    ponúknuté riešenie na odstránenie daného problému.

  13. V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu
    uhradiť všetky náklady spojené s vybavením neoprávnenej reklamácie
    (dopravné náklady, poplatok za servisné hodiny….). Až po uhradení týchto
    nákladov bude tovar vrátený kupujúcemu. Kupujúcemu bude v tomto prípade
    vystavená faktúra a až po jej uhradení bude tovar vrátený späť.

Nárok na uplatnenie záruky Vám automaticky zaniká, ak:

  • Je tovar poškodený mechanicky (zlomený plošný spoj, prasknuté,
    polámané konektory, odlomené časti, prelepované štítky sériových čísel),
    otrasmi a pádom tovaru.

  • Je tovar poškodený elektricky (prepólovanie, prepätie – výboj blesku,
    spálené cesty na plošnom spoji).

  • Je tovar poškodený nedbanlivosťou zariadenia sú používané v prašnom
    prostredí.

  • Bol vykonaný nekvalifikovaný zásah alebo bola vykonaná neštandardná
    zmena parametrov.

  • Bol tovar poškodený prírodnými živlami.

  • Je tovar už po záručnej dobe.

Postup pri uplatňovaní reklamácie

  • Požiadavku reklamácie odošlite na e-mail info.

  • V prípade, že chybu nie je možné na diaľku vyriešiť, bude Vám
    servisným technikom pridelené RMS číslo (jedinečné identifikačné číslo,
    pod ktorým bude vedená reklamácia). RMS číslo bude uvedené na Vašom
    reklamačnom protokole v hornom pravom rohu. Toto RMS číslo ste povinní
    uviesť viditeľne na balík, v ktorom budete zasielať reklamáciu.

  • Tovar musíte dôkladne zabaliť do pôvodného obalu, prípadne obalu
    antistatického. Je potrebné priložiť k nemu prislúchajúce príslušenstvo
    (káble, ovládače, manuál od základnej dosky....). Bez príslušenstva nie
    je možné reklamáciu vybaviť.

  • Pribaľte k tomu fotokópiu faktúry s dodacím listom (originály prosím
    neposielajte) + vytlačený a reklamujúcim podpísaný reklamačný protokol,
    na ktorom je uvedené pridelené RMS číslo.

  • Dôkladne zabalené to zašlite na adresu prevádzky našej firmy. Po
    prijatí reklamácie Vám bude zaslaný e-mail so správou potvrdzujúcou, že
    Vaša reklamácia je u nás už evidovaná.

  • Reklamácia bude vybavená max. do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie
    predávajúcemu.

  • Na priebeh vybavovania Vašej reklamácie sa môžete kedykoľvek spýtať na
    e-mailovej adrese prípadne telefonicky . Nezabudnite však
    zadať číslo RMS, ktoré Vám bolo pridelené.

  • Po vybavení Vašej reklamácie Vám bude tovar odoslaný späť na Vašu
    adresu.Prepravné k nám hradí kupujúci. Prepravné späť v prípade
    oprávnenej reklamácie hradí predávajúci, v prípade neoprávnenej
    reklamácie hradí kupujúci.

  Tonerysk

 

  Tonerysk

  tonery@tonerysk.sk

T.č.:032 658 3163
 

 

Kde nás nájdete




mapa